NOD 32 - Az ingyenes vírusölő (ingyenesen használható, a program 30 napos de újra felrakható)

Már régóta gondban voltam a vírusölőkkel, hogy milyent rakjak fel, aztán csak halogattam, mivel pénzt nem akartam kiadni rá.

Persze, találtam a jobb vírusölőkből én is feltört verziókat, de ez olyan mint a kecskére bízni a káposztát. Honnan tudod hogy nem -e pont a vírusölődet fertőzik meg a "feltörők", beépítve olyan képmprogramot a vírusölődbe, ami titokban küldözgeti az infókat, és egy nap arra ébredsz, hogy se pénz a számládon, se internetes vállalkozás se semmi.

A helyzeten az változtatott hogy egy ismerősöm figyelmeztetett, hogy ne menjek rá egy bizonyos honlapra ha nincs jó vírusölőm, mert hekkerek egy trójai vírussal megfertőzték, és átadódik a látogatóknak.
Na ekkor ijedtem meg csak igazán. Elszántam magam, hogy veszek egy igazán jó vírus és kémprogram ölőt. Szerencsére ő tudott ajánlani egyet: NOD32.

Mondanom se kell, még soha nem hallottam róla. Körbekérdeztem az ismerősöket, és meglepetésemre sokan használták, és ők felvilágosítottak, hogy nem kell megvenni, mert van egy egy hónapos verziója.

Na jó, gondoltam, ezzel nem leszek kisegítve, legfeljebb kipróbálásra jó. Ám kiderült hogy ez olyan próbaverzió, hogy a lejártával le kell szedni a gépről, aztán letölteni az újat és újra fel lehet telepíteni!
Tehát kipróbáltam, most járt le az első hónap: leszedtem, majd újra felraktam. Kb. 5 perces munka volt összesen. (a többi próbaverziós programmal ellentétben ez újra és újra felrakható!)

Amikor először felraktam, mindjárt talált is egy beépült trójai vírust és egy kémprogramot a gépemen. Nesze neked. Viszont sikerült kiírtania úgyhogy semmi gond. És fogott is vírus HONLAPON keresztül!!! Szóval úgy látszik nem veszélytelen egy az internetezés, de szerencsére van ellene hathatós védelem.
Ja és ráadásul magyar nyelvű!

Szóval egy nagyon jó ingyenes vírusölő és kémprogram ölő: NOD 32.

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ez nem teljesen ingyenes (freeware), hanem shareware program.

Amit én javasolnék: avast (www.avast.com) vírusirtó a ZoneAlarm ingyenes tűzfalával (www.zonelabs.com) kombinálva. Nekem 2,5 éve működik velük a gépem.

Névtelen írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.
NePa írta...

Az én értelmezésemben az az ingyenes amiért nem kell fizetni, és egy átlagember ingyen használhatja. Ez a program tényleg próbaidős, mint ahogy a bejegyzésben le is írtam, viszont újra visszarakható, ezért pár perces munkával egész évben ingyen használhatod, úgy hogy ugyanúgy frissíti magát mint a fizetős változat.

A névtelen hozzászóló megjegyzését azárt távolítottam el, mert még a nevét sem hajlandó adni a nyomdafestéket sem tűrő hozzászólásához.

Névtelen írta...

Ez nagyon magyaros megoldás,
nehogy fizess a programozóknak
évi 5-6ezret egy virusirtóért.

Ha ennyire sóher vagy, használd
az Avast-ot, az regisztráció
után ingyenes.

Névtelen írta...

Nekem egy öreg p3-as gépem van .Az avast nagyon megfogta .Percekig kellett várni amíg megnyitott egy mappát .Döcögött a net is .Tudom újat kell venni ! De addig is NOD - ot használok .Úgy van jelen hogy az észrevehetetlen .Elégedett vagyok vele .