Ingyenes weblap fordító honlap!!!

Szégyen vagy nem, bevallom hogy az angol tudásom hagy némi kivetnivalót maga után, egyszóval nem tudok angolul. Na valamennyi már rám ragadt, de ha egy hosszabb angol tutorialt akarok elolvasni, akkor nehezen hámozom ki a lényeget a szövegből.

Nem is csoda ezek után, hogy nagy erőket vetettem be egy online fordító felkutatására.

És MEGTALÁLTAM!

Találtam egy olyan online működő weblap fordítót, amivel egy egész honlapot le tudsz fordítani!!!

Csak be kell írnod a fordítandó honalp elérhetőségét (egyszerűen átmásolod) és máris lefordítja úgy, hogy megőrzi az eredeti honlap kinézetét, és működő linkeket ad, tehát ugyanúgy használhatod mint az eredeti honlapot, csak lesz egy kis kerete.

Na azért valami tökéletes fordításra ne számítson senki (én se számítottam rá) hiszen a program csak a szavakat fordítja le és ugyanolyan sorrendben rakja is be egymás mellé. Elsőre jókat lehet rajta nevetni, de másodszorra már belejön az ember a "magyarított" szöveg értelmezésébe, és 0 nyelvtudással is elég jó eredményt lehet elérni.

A weblap fordításon kívül szótára is van, illetve egy tetszőleges szöveget is be tudunk másolni amit lefordít.

Tehát: fordítás angolról magyarra!

Kiegészítés:

Azóta találtam egy jobbat is, ami nemcsak fordít, de van szótára, szövegfordítója is, és a fordítás minősége is nagyon jó: www.webforditas.hu

1 megjegyzés:

claudia írta...

tetszik az oldalad, hasonlo, mint az enyem
ingyeninternet.eoldal.hu