Ingyenes Blogger Blog template - blog sablon - avagy a Googleval keresni tudni kell :)

Elhatároztam, hogy kicsit jobban belemélyedek a blogger blog (vagyis ez) készítésének a titkaiba, hogy jobban használhatóvá tudjam tenni ezt a blogot.

A böngészőmben telepítve van a Google toolbar és ennek a keresőjébe beírtam, hogy "blogger". Még mielőtt entert nyomtam egy lenyíló ablakban kiadta, hogy mások mire kerestek rá ezzel kapcsolatban.

És hoppá: blogger template, blogger templates, blogger skin! Micsoda ötlet - ez eszembe se jutott! Magyarul: a Blogger blogokhoz kerestek sablonokat.
( A sablonok olyan dolgok, amivel a honlapok kinézetét lehet változtatni, általában nagyon egyszerűen).

Tehát arra kattintottam én is: Blogger templates és már az első találat egy blogra vitt, ahol egy csomó letölthető blog sablont találtam.
Ráadásul részletes leírások is vannak, teljesen kezdőknek a sablon megváltoztatásáról stb...

Utóirat a Google toolbarról:
A toolbar egy plusz sor a böngésződ felső részén. Van rajta egy kereső doboz, és egy csomó hasznos egyéb elem. Pl. ha keresel valamit akkor a keresett szavakat kiírja a toolbar sorában, és ha utána arra a szóra kattintasz, akkor gyorsan odaugrik az oldalon arra a szóra amit kerestél. Van benne egy Pager Rank kimutató (ez azt jelzi, hogy a Google szerint mennyire értékes egy oldal) és még egy csomó hasznos elemmel kiegészíthető.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

De jó, nem is tudtam hogy a beépített sablonokon kívül mást is lehet használni!

Névtelen írta...

király vagy hogy kiötlötted és idelinkelted :)
köszi