Keresőoptimalizálás ingyen? Ingyenes Google helyezésvizsgáló szoftver

Találtam egy jó kis cikket a keresőoptimalizáláshoz, vagyis inkább cikksorozatot. Persze tudom, hogy egy olyan cég csinálja ez a blogot, aki a végén értékesítené a marketing szoftvereit, de én már elég sokat tanultam az ingyenes cikkekből, tehát érdemes megnézni. Szóval itt a keresőoptimalizásás cikksorozata.

Az igazán jó cikkekhez regisztrálnod kell magad, de ez szerintem nem gond. Küldtek hírlevelet is, ami azért is nagyon jó, mert így nem felejtem el az oldalt!

Ja és a lényeg! Van rajta egy jó kis ingyenes szoftver, amivel meg tudod nézni, hogy hányadik vagy a Google keresőjében egy-egy adott kulcsszóra!

Tehát a Google helyezésvizsgáló szoftver itt található. Azt hiszem ezt is csak regisztrált felhasználók használhatják.

Tipp: a konkurencia helyezéseit is megnézheted, egy-egy kulcsszóra :)

Utóirat: A szolgáltatásuk sokszor nem elérhető

Nincsenek megjegyzések: